Sayfalar

24 Ekim 2016 Pazartesi

Ejderha Eldivenler



Merhabalar!

Herkese güzel bir hafta diliyorum, umarım bu hafta hepimiz için geçtiğimiz haftadan da güzel olur :)

Geçtiğimiz haftalarda iki farklı arkadaşım, facebookta bir paylaşım yaparak "Anne bunu yapabilir mi?" diye sordular. Bahsettiğim paylaşım, özellikle "geek" ortamlarda dikkat çeken ve ünlü Bored Panda websitesinde yer alan şu yazı.


"Dragon Gloves" yani "Ejderha Eldiven" hem renkleri hem de ejderha pullarını andıran modeli ile bu ismi almış. Annem geçtiğimiz senelerde bu benzer bir örnekten, bebek patiği yapmıştı. O yüzden bu örneği çıkarıp, eldivenleri tamamlaması da çok zor olmadı :)



Annem iki farklı renkte, iki farklı renkten, iki farklı uzunlukta ejderha eldiveni tamamladı, ben de ilk bitenlerin fotoğrafını çekip sosyal medya da paylaşmış olsam da, 2. tamamlanan eldiven için daha özenli bir çekim yapmak istedim. Tüm hafta sonu çantamda taşıdıktan sonra da dün sonunda fotoğraf çekimini yapabildim. Bana sorarsanız hem fotoğraf da eldivenler kadar şahane oldu! (Çekim yaptığım mekan, Akasya Acıbadem'de geçtiğimiz Haziran ayında açılmış olan Ladurée)


Siz ne dersiniz, hangi renk daha güzel olmuş? Bu arada Gri/Beyaz/Mor renkteki eldiven sahibini buldu bile ancak mavi olanlar hazır olarak elimizde :) Ayrıca aklınızda farklı bir renk varsa da onu da belirterek hemen sipariş verebilirsiniz; kısa sürede tamamlayabiliyor annem...

Siparişleriniz için mail atabilirsiniz: hanife.mercandesign@gmail.com
Bizi Facebook üzerinden de takip edebilirsiniz: Mercan Design
Bizi Instagram üzerinden de takip edebilirsiniz: Mercan Design

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder