Sayfalar

26 Ocak 2015 Pazartesi

10Marifet'ten Kazandığımız Hobi Paketi Elimize Ulaştı!


Geçtiğimiz hafta 10Marifet Facebook sayfasında bir yarışma düzenlendi. Sayfada keçeden iki cici melek figürünün fotoğrafı altına, iki arkadaşının ismini etiketleyerek bir çekilişe katılınabiliyordu. Ben de son anda annemi ve kız kardeşimi etiketleyerek yarışmaya katıldım. Veee çekiliş sonucunda Hobium'dan malzeme paketini biz kazandık! Yarışmadan hemen sonra hediyemizi kargolamış olacaklar ki paketimiz geçtiğimiz Cuma günü elimize geçti.

Tekrardan hem 10Marifet'e hem de Hobium'a teşekkürler!

Paketimizde neler yok ki?



Kanaviçe dergisi 14.sayısı, 7 numara şiş, bir adet renkli bir adet ise beyaz keçe, Kartopu GIPSY şarap rengi yün, keçe fırçası, keçe iğnesi ve iki adet gri renk hazır ponpon. Öteden beri keçe işlere merakım var ama bugüne dek deneme fırsatım olmamıştı.Şimdi annemle hedefimiz keçe ile bir şeyler yapmayı öğrenmek. Şarap rengi yünden bana çok güzel bir şapka geliyor gibi ayrıca :)

Hediyelerimizden ürettiklerimizi zamanla burada paylaşmayı planlıyorum. bakalım ne güzellikler çıkaracak annem.

Biz 2015 yılına şanslı ve bereketli başladık. Devamının da gelmesini umut ediyoruz. Sevgiler herkese.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder